Asiantuntijapodcast, josta on aitoa bisneshyötyä
Meillä podcast-tuotanto on kokonaisvaltainen palvelu: konseptoimme aiheet, buukkaamme juontajat ja vieraat, tuotamme laadukkaan sisällön, julkaisemme podcastin käytetyimmille kuuntelualustoille ja markkinoimme podcastiasi juuri tavoittelemillesi kohderyhmille. Palveluun kuuluvat markkinointimateriaalit aina podcastin kansikuvasta videomainoksiin ja someklippeihin.
Suunnitelmissa oma podcast yrityksellesi?
Onko tavoitteena elävöittää organisaationne vastuullisuusviestintää, kasvattaa yrityksen ja sen asiantuntijoiden brändiä tai rakentaa ajatusjohtajuutta ja työnantajamielikuvaa? Podcast taipuu moneen ja mahdollistaa myös monimutkaisten teemojen käsittelyn kiinnostavan ja helposti lähestyttävän formaatin kautta.
Ei pelkästään sisältöä vaan tuloksia
Podcast-viesti erottuu ja vaikuttaa, ja oikealla suunnittelulla sekä toteutuksella saavutat myös liiketoiminnalliset tavoitteesi.
Pohjolan Voima kuvailee podcastiaan kustannustehokkaimmaksi viestintätoimekseen.
Danske Bankin Taloudellinen mielenrauha -podcast keräsi yli puoli miljoonaa kuuntelua.
Podcast vangitsee vastaanottajan huomion paremmin kuin mikään muu media
Podcastin etu on se, että kuulija kuuntelee sarjasta useita jaksoja, ja jokaista niistä keskimäärin 20–25 minuuttia. Yhteensä kuulija viettää siis helposti parikin tuntia asiasi parissa.
Missä muussa kanavassa saat vastaanottajan keskittymään sanomaasi jopa tuntien ajan?
Tavoitat kohderyhmäsi tehokkaasti ja henkilökohtaisesti
Podcast ei saavuta miljoonayleisöä, mutta helposti tuhansia tai jopa kymmeniä tuhansia juuri oikeita kontakteja. Podcast on kuulijoilleen usein henkilökohtainen tapa kuluttaa sisältöä, mikä mahdollistaa ainutlaatuisen suhteen luomisen yrityksen ja yleisön välillä.
Podcastin elinkaari on pitkä
Pitkäikäisenä kanavana podcastin sisältöjä voidaan hyödyntää useiden kuukausien tai jopa vuosien ajan. Sisältö säilyy kuuntelualustoilla ja yhä uudet kuulijat voivat löytää sisällöt kuukaudesta tai vuodesta toiseen.
Miksi valita meidät
Kokenut ja palkittu kumppani
Olemme alan markkinajohtaja ja ainoa kansainvälinen podcast-talo Suomessa. Olemme tuottaneet useita menestyneitä ja palkittuja asiantuntijasarjoja eri toimialoilta.
Aidosti avaimet käteen -palvelu
Emme vain vuokraa studioitamme, vaan hoidamme kaiken konseptoinnista, vieraiden valinnasta ja tuotannosta aina podcastin markkinointiin saakka. Teemme prosessista sinulle siis mahdollisimman vaivattoman.
95 % Suomen Podcastmedian rooli + 5 % asiakkaan rooli = 100 % onnistuminen. 💛
3 x enemmän kuuntelijoita
Podcastimme saavat keskiarvoja enemmän kuuntelijoita, mutta emme korvaa laatua määrällä, vaan keskitymme molempiin. Kuuntelijoiden laadusta kertoo se, että keskimäärin kaksi kolmesta kuuntelee jaksot loppuun asti.
0 sudenkuoppaa
Podcast ei luultavasti saa tuulta siipiensä alle, mikäli sen puhujia ei tunne kukaan, se julkaistaan väärillä alustoilla, sen jaksot tai tuotantokaudet ovat liian lyhyitä tai sitä markkinoidaan väärin. Käytössämme on tuorein tutkimustieto ja autamme sinua välttämään nämä sudenkuopat.
Asiakkaidemme onnistumisia
Danske Bankin podcast keräsi yli puoli miljoonaa kuuntelua
Taloudellinen mielenrauha -podcast on aihepiirinsä kuunnelluimpia podcasteja Suomessa ja saavuttanut vuonna 2019 alkaneen yhteistyön tuloksena jo yli puoli miljoonaa kuuntelua. Tärkeimpiä onnistumisia ovat kuitenkin olleet podcastin saavuttamat bisnestulokset.
Podiatri voitti Vuoden viestintätyö -palkinnon
Lääkeyhtiö Boehringer Ingelheim lähestyi meitä etsiessään uutta tapaa lääkäreiden tavoittamiseksi. Yritys oli huomannut, että infotilaisuuksiin oli erityisen vaikeaa houkutella nuoria lääkäreitä, joten heitä lähdettiin tavoittelemaan podcastin keinoin.
Kontaktihinnaltaan kustannustehokkain viestintätoimi
Pohjolan Voiman Sähkö tulee töpselistä -podcast on hyvä esimerkki siitä, kuinka podcastin suunnittelulla ja markkinoinnilla on iso rooli tavoitteiden saavuttamisessa. Yhtiö oli jo luovuttamassa podcastien suhteen, kun he kääntyivät puoleemme.
Tiesitkö, että teemme myös videopodcasteja?
Videopodcastit ovat kasvattaneet lähivuosina jälleen suosiotaan, ja studiomme ovatkin varustettuja laadukkaalla kuvauskalustolla myös podcast-keskustelun videointia varten.
Videopodcastit ovat suosittuja
Videopodcastit ovat kasvattaneet lähivuosina jälleen suosiotaan, ja studiomme ovatkin varustettuja laadukkaalla kuvauskalustolla myös podcast-keskustelun videointia varten.
Elävöintiä studiokeskusteluun
Podcastin videoinnilla voi parhaimmillaan elävöittää studiokeskustelua ja tuoda keskustelijoita lähemmäs yleisöä. Videopodcast voi tulla tarpeeseen myös, kun halutaan tavoittaa uusia kohderyhmiä, etenkin nuorempia video first -yleisöjä, jotka kuluttavat ensisijaisesti katsottavaa sisältöä.
Audio- vai videopodcast?
Podcastit ovat toki ensisijaisesti audiokanava ja videoinnin hyötyjä kannattaa pohtia ennen kameroiden eteen astumista.
Suosittelemme lyhyitä videoklippejä etenkin podcastin markkinointiin.